نسخه آزمایشی
۳۰۶ بازدید

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زنجان، آیین اختتامیه رویداد استارتاپی طراحی و دوخت لباس بچه گانه روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت حضوری و مجازی با حضور دکتر یوزباشی رییس محترم دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان برگزار شد. آزاده لیلاپرست رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی زنجان در ابتدای برنامه به این نکته اشاره کردند که استان زنجان با بهره مندی از وجود تعداد قابل توجه فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های مرتبط در حوزه طراحی و خیاطی و به ویژه ظرفیت فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در حوزه علوم انسانی، از ظرفیت قابل توجهی در حوزه منابع انسانی برای ایجاد کسب و کار در حوزه طراحی و خیاطی برخوردار است. که در این صورت تمامی افراد حقیقی و حقوقی می توانند از کارگاه های آموزشی یا مطالب علمی به وجود آمده در مرکز استفاده نمایند..

وی در ادامه افزود این رویداد استارتاپی فرصتی است جهت ارتقا روحیه خود باوری در بین بانوان و شروع کسب و کار با توجه به پتانسیل های موجود در کشور می باشد .

این مسئول در پایان مراسم از انتخاب سه طرح از ۸ ایده راه یافته به استارتاپ خبر داد و اسامی این فراد را به شرح ذیل اعلام کرد:

نفرات برگزیده عنوان ایده مقام
سیده صدیقه حسینی استفاده از الیاف طبیعی و چوب برای جلوگیری از حساسیت و آلودگی محیط زیست و ایجاد خلاقیت برای بازی کودکان نخست
الهام محمدی بررسی معماری اسلامی در طراحی لباس بانوی ایرانی با الهام از نقوش و تزئینات بناهای تاریخی و مذهبی دوم
شیما نصیری طراحی لباس کودکان با ایجاد تنوع در رنگ و مدل سوم

 

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا