نسخه آزمایشی
۳۲۳ بازدید

مدیر آموزش و پژوهش مرکز خبر از تقویم جدید آموزشی ترم ۹۸۲ داد.
دانشجوی گرامی قبل از انتخاب واحد به نکات آموزشی ذیل دقت فرمایید
✅ قبل از انجام انتخاب واحد نیمرخ تحصیلی خود را به روزرسانی نمایید.
✅ طبق چارت تحصیلی ، با رعایت پیشنیاز های لازم، اقدام به انتخاب دروس نمایید.
✅ درس کاربینی باید حتماً در ترم یک اخذ شود و تا زمانی که دانشجو این درس را نگذراند باید در ترم بعد آن را اخذ نماید.
✅ حداقل تعداد واحدهای انتخابی دانشجو در هر ترم نباید کمتر از ۱۲ واحد باشد مگر آنکه با تعداد واحد باقی مانده فارغ التحصیل شود.
✅ در صورتی که معدل دانشجویی با داشتن حداقل ۱۲ واحد موثر زیر ۱۲ شود مشروط می باشد و در ترم بعد نباید بیش از ۱۴ واحد انتخاب نماید.
✅ دو ترم مشروطی منجر به اخراج دانشجو می شود.
✅ در صورتی که معدل دانشجو ۱۷ و بالاتر باشد در صورت انتخاب درس کارورزی در ترم بعد حداکثر ۱۶ واحد دیگر علاوه بر درس کارورزی می تواند انتخاب نماید و در صورتی که درس کارورزی را انتخاب ننماید می تواند تا ۲۴ واحد انتخاب کند.
✅ در صورت اخذ درس کارورزی دانشجو می تواند فقط ۱۲ واحد دیگر به همراه ۲ واحد کارورزی اخذ نماید؛ فقط در صورتی که معدل ترم قبل دانشجو بالای ۱۷ باشد و یا دانشجو با حداکثر ۱۸ واحد فارغ التحصیل شود ( و درسی را برای معرفی به استاد نگه نداشته باشد) می تواند ۱۶ واحد به همراه ۲ واحد کارورزی اخذ نماید.
🔴 تذکر: تا زمانی که دانشجو درس کاربینی را نگذراند مجاز به اخذ درس کارورزی۱ نمی باشد و تا زمانی که دانشجو درس کارورزی ۱ را نگذراند مجاز به اخذ درس کارورزی۲ نمی باشد.
✅ در صورتی دانشجو می تواند دو درس کارورزی ۱ و کارورزی۲ را همزمان اخذ نماید که همه دروس خود را گذرانده باشد و با این دو درس (۴ واحد) فارغ التحصیل شود.
💠💠💠 ویژه دانشجویان کاردانی 💠💠💠
🔴 اخذ بیش از یک عنوان درس گروه معارف (“اندیشه اسلامی(ا)”، “اخلاق اسلامی” و “دانش خانواده و جمعیت”) در هر نیم سال به جز آخرین نیم سال تحصیلی منجر به دانش آموختگی، ممنوع بوده و صرفاً ً دانشجویی که موفق به کسب نمره قبولی در دروس معارف در نیم سال های غیر آخر نشده می تواند فقط همان عنوان درس را در نیم سال های بعد به همراه یک درس دیگر گروه معارف اخذ نماید.
💠💠💠 ویژه دانشجویان کارشناسی 💠💠💠
🔴 اخذ بیش از یک عنوان درس گروه معارف (“اندیشه اسلامی(۲)”، “انقلاب اسلامی ایران”، “تاریخ تحلیلی صدر اسلام” ، “تفسیر موضوعی نهج البلاغه” و “دانش خانواده و جمعیت”) در هر نیم سال به جز آخرین نیم سال تحصیلی منجر به دانش آموختگی، ممنوع بوده و صرفاً ً دانشجویی که موفق به کسب نمره قبولی در دروس معارف در نیم سال های غیر آخر نشده می تواند فقط همان عنوان درس را در نیم سال های بعد به همراه یک درس دیگر گروه معارف اخذ نماید.
🔴 در صورتی که در دوره کاردانی درس آشنایی با دفاع مقدس را گذرانده اید باید در دوره کارشناسی درس انقلاب اسلامی را اخذ نمایید.
🔴 در صورتی که در دوره کاردانی درس دانش خانواده و جمعیت (جمعیت و تنظیم خانواده) را نگذرانده باشید باید این درس را در دوره کارشناسی اخذ نمایید.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا