نسخه آزمایشی
۴۱۰ بازدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان، با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی  و مدیر کل دفتر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی، جشنواره انتخاب مدرسان برتر سال ۱۴۰۰ دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم از « فرشته محمدی»  مدرس برتر گروه صنعت و مدرس مرکز آموزشی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، « رضا قدیمی »  مدرس برتر گروه مدیریت و خدمات اجتماعی و مدرس مرکز آموزشی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، به عنوان مدرسان برتر استان زنجان تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم دکتر مرتضی واحدپور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و مدرسان، صحبت های خود را به مقوله مسئولیت پذیری اختصاص داد و ادامه داد ما باید اموراتی که به ما محول شده است به دقت مورد توجه قرار دهیم تا آثار آن نیز به خود ما برگشته و امورات ما را هم با کیفیت انجام دهند.

وی در ادامه به تبریک روز معلم به همه مدرسان دانشگاه پرداخت و دانشجویان را امانت هایی در دست آنها قلمداد نمود که وظیفه پرورش روحی و فکری آنها در دستانشان است.

سلیمان عباسی معاون فرهنگی و دانشجویی در این مراسم به طرح پالایش مدرسان اشاره کرده و خاطر نشان کرد تقریبا ۵۰ درصد از مدرسان دانشگاه در این ارزیابی پذیرفته شده لذا همه مدرسان کنونی دانشگاه جامع برگزیده هستند. ایشان دلیل دستور سجده ملائک به آدم را مقام معلمی وی دانسته و به ذکر احادیث  و آیه های در این مورد پرداختند. در ادامه پیام جناب آقای دکتر امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت روز معلم توسط ایشان قرائت شد.

وی ادامه داد: ۳۴ هزار ۷۵۹ مدرس در سطح این دانشگاه وجود دارد که ۲۵ هزار نفر از این مدرسان واجد شرایط برای حضور در جشنواره مدرس برتر شدند که هر استان یک درصد از مشمولان را به عنوان مدرسان برتر در ۶ گروه به دبیرخانه مرکزی معرفی نمودند که ۲۰۰ پرونده تشکیل و ۱۳۰ پرونده به مرحله داوری راه یافتند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی یادآور شد: این دانشگاه به دنبال تهیه سند دوم راهبردی خود است و در تلاش است تا سال ۱۴۰۴ برنامه ای برای ارتقاء و جایگاه علمی کاربردی تدوین کند که این سند به سرانجام رسیده است و در فروردین امسال نهایی شده است.

وی افزود: بنا است براساس این سند راهبردی دانشگاه جامع علمی کاربردی پیشگام و مرجع در تامین نیروی ماهر و کارآفرین و پاسخگوی نیازهای آموزشی پژوهش کاربردی و فناوری شود.

دکتر عباسی ابراز داشت: پنج هدف کلی در سند راهبردی دانشگاه جامع علمی کاربری در نظر گرفته شده که شامل افزایش سهم دانشگاه به عنوان تربیت کننده منابع انسانی مورد نیاز توسعه استانی و محلی، ارتقای هویت مداری و مسئولیت پذیری واحد استانی، تعمیق عقلانیت اقتصادی و آینده نگری در دانشگاه جامع علمی کاربردی، حرکت این دانشگاه به سوی سازمانی شایسته چابک و پویا و دانشگاه کارآفرین با رویکرد بین المللی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی به مهمترین برنامه های فرهنگی دانشگاه اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۵ جشنواره فرهنگی، ورزشی و قرآنی در سال اجرا می شود که شامل ۵ المپیاد ورزشی و ۱۰ جشنواره فرهنگی و قرآنی است و انتظار می رود مدرسان دانشگاه، دانشجویان را هر چه بیشتر به سمت این برنامه ها سوق دهند.

خاطر نشان می نماید پس از مراسم نیز نشستی با حضور روسای مراکز و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با موضوع بررسی برنامه های فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا