نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان > اخبار فرهنگی > اولین جلسه شورای تعامل و تبادل نظر دانشجویی مرکز جهاد دانشگاهی زنجان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد
۱۶۳ بازدید

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه اولین جلسه شورای تعامل و تبادل نظر دانشجویی مرکز جهاد دانشگاهی زنجان در سال ۱۴۰۱ با حضور ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان، معاونین و نمایندگان دانشجویان برگزار شد.
در این جلسه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان گفت: حضور دانشجویان ، تکاپو و جنب و جوش دانشجویی بعد از ایام کرونا موجب مسرت می باشد.
نریمان یوزباشی افزود: دانشجویان با حضور در دانشگاه و مشارکت با اساتید و کادر دانشگاه اخلاقیات و رفتار انسانی را باید یاد بگیرند.
وی با استقبال از تعامل دانشجویان، اساتید و کادر دانشگاهی گفت: دانشجویان با انتقادات و پیشنهادات دانشگاه را بالنده تر می کند.
یوزباشی پیگیری پیشنهادات را وظیفه مسئولین دانسته و افزود: مشکلات و مسائل انتقادی باید توسط دانشجویان و مدرسان باید ارائه شود و مسئولین دانشگاه باید پیگیری و رفع کنند.
وی مطالبه گری را از خصیصه های ذاتی دانشجویان بیان کرد و افزود: دانشجویان ذاتاً مطالبه گرهستند و باید با مطالبه گری نقصها را مطرح کنند و باید مشکلات اصلاح شود.
رئیس واحد استانی با تاکید بر دانش افزایی دانشجویان گفت: دانشجویان باید همواره بدنبال مراجع و کتب تخصصی باشند، تا بعنوان یک فرد مفید در سطح جامعه باشند.
در ادامه این مراسم نمایندگان دانشجویان  با ارائه پیشنهادات، انتقادات خواستار مساعدت و پیگیری شدند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا