نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان > اخبار فرهنگی > گردهمایی مجازی دبیران تشکل‌های دانشجویی مراکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی برگزار شد
۲۲۲ بازدید

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی جهاددانشگاهی، دکتر محمدعلی گودرزی رئیس موسسه، ضمن تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو و تقدیر و تشکر از حضور شرکت‌کنندگان در این گردهمایی، روز ۱۶ آذر را نماد بیداری، استکبارستیزی، استقلال‌طلبی و عینیت‌بخشیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی دانست که با شهادت سه دانشجو در این روز شروع و در تاریخ کشور جاودانه شد.

رئیس موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی جهاددانشگاهی با معرفی اجمالی موسسه و ماموریت جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش‌های عالی مهارتی گفت: موسسه آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، ۴۰ مرکز در سراسر کشور دارد که بیش از ۲۳ هزار دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند و با حضور سه هزار مدرس در مراکز سراسر کشور به فعالیت خود ادامه می دهد.

در ادامه این گردهمایی، دکتر سلیمان عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی به تبیین تاریخی روز ۱۶ آذر پرداخت و گفت: این روز، نتیجه اعتراضات دانشجویی به دیدار رئیس جمهور وقت آمریکا با محمدرضا پهلوی، چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد علیه دولت مردمی محمد مصدق بود.

وی با اشاره به جملاتی از امام راحل و مقام معظم رهبری، افزود: ۱۶ آذر باید همیشه با مختصات ضدآمریکایی شناخته و روز دانشجوی ضدآمریکا و ضدسلطه نامیده شود.

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی-کاربردی داشتن روحیه خود باوری و ابتکار عمل و مهارت آموزی در زمینه مهارت های جدید و مورد نیاز جامعه، پرهیز از روز مرگی و دوری از ناامیدی، اهتمام به ورزش و فعالیت های بدنی، آموختن علم در سن جوانی، توجه ویژه به فعالیت های تیمی مانند شرکت در جشنواره ها و … را ازجمله انتظاراتی دانست که از دانشجویان علمی ـ کاربردی می‌رود.

در ادامه این گردهمایی، مهندس پرویز خورشیدفر، مدیر مراکز نوآوری علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی، توضیحاتی درباره این مراکز ارائه و آمادگی آنها را برای حمایت از طرحها و ایده‌های دانشجویان اعلام کرد.

در بخش پایانی این مراسم، ۱۱ نفر از دانشجویان به نمایندگی از سایر دبیران دانشجویی تشکلهای مراکز، به مدت بیش از دو ساعت، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را درخصوص امور آموزشی، پژوهشی، و فرهنگی ـ دانشجویی موسسه ارائه و رئیس و معاونان موسسه به ارائه توضیحاتی درخصوص دیدگاه‌های دانشجویان پرداختند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا