نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان > فعالیت‌ها در جهاددانشگاهی ترکیبی از علم، ایمان، جهاد و تلاش مستمر است
۲۶۶ بازدید

سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: فعالیت‌ها در جهاددانشگاهی ترکیبی از علم، ایمان، جهاد و تلاش مستمر است.

طاهر یوسفی‌امیری ظهر امروز (۱۵ مردادماه) در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به‌مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، این نهاد را مولود انقلاب دانست و اظهار کرد: جهاددانشگاهی از رویش‌های انقلاب اسلامی است و حوزه کاری متنوعی دارد که با بهره‌مندی از نیروهای جهادگر و اتکای بر عمل و فکر آنها به‌دنبال دستیابی به اهداف در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد برای دستیابی به موفقیت از نیروهای نخبه، مومن و متعهد استفاده کنیم تا شاهد رویش و بسط فرهنگ جهادی باشیم.

این مسئول با بیان اینکه ارتقاء سطح علمی و توان مهارتی یکی از اولویت‌ها در جهاددانشگاهی است، افزود: توجه به تجاری‌سازی، پژوهش، ایجاد درآمد و اشتغال نیز جزو برنامه‌هایی است که در این نهاد انقلابی به‌دنبال رسیدن به آن هستیم.

یوسفی‌امیری به برنامه‌ها در حوزه فرهنگی در این نهاد انقلابی نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به پیچیدگی کار در حوزه فرهنگی در حد توان در این بخش گام خواهیم برداشت و قطعا بهره‌مندی از تجربه‌های ادوار مختلف در این رابطه راهگشاست.

وی با تاکید بر تعامل با ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف برای پیشبرد اهداف، گفت: جهاددانشگاهی به‌عنوان نهادی است که برای رسیدن به اهداف خود نیاز به ایجاد تعامل دارد که امیدواریم این فضا را در استان زنجان فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا