نسخه آزمایشی
۴۷۶ بازدید

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زنجان در گفت و گو با روابط عمومی مرکز خبر از شروع امتحانات مجازی نیم سال تحصیلی ۲-۹۹ داد. آزاده لیلاپرست به این نکته اشاره کرد برای آشنایی بیشتر دانشجویان ورودی جدید ۴ روز مانور آزمایشی برگزار شد. وی در ادامه تاکید کرد دانشجویان قبل از شروع آزمون به نکات ذیل توجه داشته باشند:

۱-         ورود به پنل آزمون فقط از سامانه کلاسها – داشبرد –  ورود به آزمون – امکان پذیر است. https://lms.jde.ir/login

۲-         مدت زمان آزمون همیشه کمتر یا مساوی، بازه زمانی شروع و پایان آزمون می باشد.

۳-         لطفا برای ثبت پاسخ برای سوالات تشریحی از دکمه ارسال پاسخ استفاده نمایید در غیر این صورت پاسخ شما ثبت نخواهد شد.

۴-         سوالات به صورت تصادفی و تک به تک برای شما ظاهر میشوند، دانشجو مکلف است هر سوال را که مشاهده کرد پاسخ دهد و سپس به سوال بعدی رود. در صورت عدم رعایت قوانین و مشاهده تمامی سوالات امکان ارسال پاسخ از دانشجو گرفته خواهد شد.

۵-         پاسخ به تمامی سوالات الزامی می باشد، اگر سوالی را نمیخواهید پاسخ دهید باید در جواب سوال، بنویسید: ( پاسخ نمیدهم) و سپس دکمه ارسال پاسخ را بزنید.

۶-         پایان آزمون را بزنید و به تعداد کل سوالات و تعداد پاسخ های خود دقت کنید.

۷-         اگر زمان تمام شده باشد، پایان آزمون برای شما فعال نمیشود ولی نگران نباشید در صورتی که مراحل قبلی را درست انجام داده باشید، پاسخ سوالات به تنهایی به استاد ارسال می گردد.

۸-         اگر از امکان بارگزاری جواب استفاده می کنید ، پس از انتخاب و بارگزاری حتما در پاسخ به سوال بنویسید که (جواب پیوست شده است ) و سپس دکمه ارسال پاسخ را بزنید.

۹-         در زمان برگزاری آزمون از کلید F5 یا بازگشت به صفحه قبل استفاده ننمایید زیر امکان از دست دادن سوال برای پاسخگویی وجود دارد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا